Będą również przez rok reprezentować swoim wizerunkiem miasto Bolesławiec.
O tytuł Miss i Mistera Bolesławieckiego Święta Ceramiki rywalizować będzie 11 wyłonionych kandydatów: Iga Gręda, Angelika Plizga, Olga Serwatka, Justyna Gargulińska, Patrycja Magarewicz, Karolina Bober, Paweł Sak, Miłosz Kuduk, Damian Pikuła, Paweł Wilk i Tomasz Cieślak.
Na portalu Istotne.pl będzie można zdecydować, kto z nich otrzyma tytuł Miss i Mistera Internetu. Głosowanie rozpocznie się 14 sierpnia.
Obecnie w BOK-MCC trwają intensywne przygotowania uczestników do występu. Prowadzi je Katarzyna Maksymowicz - finalistka Miss Polski z 1999 roku oraz Maciej Kołodziejski - współorganizator wydarzenia.
- Przed uczestnikami dużo pracy w przygotowaniu się do głównego finału - podkreśla Maciej Kołodziejski. - Spotykamy się trzy razy w tygodniu po 2 godziny. Na próbach kandydaci ciężko pracują, ćwiczą choreografię oraz własne prezentacje. Przygotowujemy także stylizacje ubiorów.
Kandydaci zaprezentują się w stylu sportowym, wieczorowym oraz ślubnym. O ich stroje zadbają bolesławieckie firmy: Salon Sukien Ślubnych „LEJDIS”, sklep E!STILO, JOY FASHION oraz NO BOSO. O fryzury uczestników do gali finałowej zadba stylistaPaweł Saja zSalonu – Fryzur „MATRIX”.
Kandydaci wezmą również udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej, którą wykona fotograf– Łucja Wilk. Samochody do sesji zdjęciowej udostępni bolesławiecka firma AUTO – LINIE.
Ponadto wydarzenie wspiera kilkanaście lokalnych firm: AUTO-LINIA, Biuro Podróży PIRAMIDA, Salon Fryzur MATRIX Paweł Saja, Bolesławiecki Park Wodny ORKA, JOY FASHION – Galeria BCC, HAIR & BEAUTY Hurtownia Fryzjerska, Salon Sukien Ślubnych Lejdis, E!, Biżuteria WIKO - Galeria BCC, PROMEDICA24, Łucja Wilk Fotografia dziecięca, AQUANA Centrum Pralnicze, Świat Barw Tomasz Kołodziej, GOSiR – Osiecznica, NO BOSOS - Sklep obuwniczy, TERMY BOLESŁAWIECKIE.
Agnieszka Gergont - rzecznik prasowy UM