Wystarczy napisać pismo do naszego urzędu. Jak to zrobić?
1. Wpisz dane.
Podaj imię, nazwisko, pełny adres (także jeśli wysyłasz pismo e-mailem).
2. Opisz problem.
Wskaż, co stanowi problem, który zauważyłeś podczas poruszania się rowerem, wózkiem. Bardzo ważne jest, abyś podał dokładnie miejsce, w którym występuje opisywany przez Ciebie problem. Jeśli możesz, dołącz zdjęcie.
3. Napisz czego oczekujesz.
Możesz napisać, jakich działań oczekujesz (np. obniżenia wysokiego krawężnika, naprawy nawierzchni, itp.).
4. Podpisz się i wyślij wniosek.
Pod treścią wniosku podpisz się imieniem i nazwiskiem.
Następnie wyślij wniosek.
Możesz to zrobić tradycyjną pocztą na adres: Urząd Miasta Bolesławiec, Rynek 41, 59-700 Bolesławiec (Referat Infrastruktury Miejskiej i Ochrony Środowiska) lub e-mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (pamiętaj podać wszystkie dane, wraz ze swoim adresem).
Czekamy na Wasze uwagi i propozycje lokalizacji do 10 października 2016 r.
Z nadesłanych propozycji, w ramach bieżącego utrzymania i posiadanych środków, w roku 2017, podejmiemy działania mające na celu dokonanie zniwelowania krawężników.
W razie, gdyby droga nie leżała w naszych kompetencjach, prześlemy Twoje pismo do właściwego zarządcy drogi, celem załatwienia sprawy.
Za rok, znowu powtórzymy akcję !