Dla sprawnej organizacji webinarium prosimy o zgłaszanie się na spotkanie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 05.10.2021 r., do godz. 15.30. Po rejestracji otrzymacie Państwo na swój adres e - mailowy indywidualny link do spotkania. W razie problemów technicznych, prosimy o kontakt telefonicznyz organizatorem.

Udział w webinarium jest bezpłatny. O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń. W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz zapewni sprawną obsługę spotkania.

Do udziału zapraszamy: przedstawicieli przedsiębiorców ( mikro, małych i średnich) działających na obszarze województwa dolnośląskiego.

Webinarium odbędzie się: 6 października 2021 r. (środa), w godz. 12.00-13.30

 

Program spotkania:

  • 00-12.20 – Przywitanie uczestników, źródła informacji o Funduszach Europejskich oraz oferta Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich;
  • 20 – 12.40 – „Innovation Coach - Jak rozpocząć prace badawczo-rozwojowe w firmie” – zasady i cele projektu.
  • 40 – 13.00 – „Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji – Bony na cyfryzację”dotacje na zakup usług programistycznych lub/i zakup oprogramowania gotowego i/lub zakup środków trwałych, w tym maszyn i urządzeń oraz sprzętu komputerowego. Konkurs ogłoszony przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP).
  • 00 - 13.30 – Blok: pytania i odpowiedzi.

 

Organizator spotkania :

Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Jeleniej Górze

Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego

Ul. Bankowa 27; 58-500 Jelenia Góra

tel. 75 619 97 44, 75 619 97 45; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.