Proponowany porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie quorum i przyjęcie porządku posiedzenia.
  2. Organizacja wypoczynku letniego dzieci i młodzieży.
  3. Zaopiniowanie projektów uchwał Rady Miasta.
  4. Sprawy bieżące i organizacyjne.
  5. Przyjęcie protokołu poprzedniego posiedzenia Komisji.

Posiedzenie Komisji Oświaty, Kultury i Sportu

Przewodniczący Komisji postanowił zwołać  posiedzenie Komisji Oświaty, Kultury i Sportu Rady Miasta Bolesławiec na dzień 21 czerwca 2018 r. (czwartek) o godz. 9.00 w Sali Rajców Ratusza.

Proponowany porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie quorum i przyjęcie porządku posiedzenia.
  2. Przygotowania do okresu wakacyjnego – MOSiR, BOK-MCC (Bolesławieckie Święto Ceramiki), MC, MBP.
  3. Zaopiniowanie projektów uchwał Rady Miasta.
  4. Sprawy bieżące i organizacyjne.
  5. Przyjęcie protokołu poprzedniego posiedzenia Komisji.

Posiedzenie Komisji Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa

Przewodniczący Komisji postanowił zwołać  posiedzenie Komisji Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa Rady Miasta Bolesławiec na dzień 26 czerwca 2018 r. (wtorek) o godz. 9.00 w Sali Rajców.

Proponowany porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie quorum i przyjęcie porządku posiedzenia.
  2. Energia odnawialna w praktyce gminy. Projekty dalszego rozwoju i beneficjenci.
  3. Zaopiniowanie projektów uchwał Rady Miasta.
  4. Sprawy bieżące i organizacyjne.
  5. Przyjęcie protokołu poprzedniego posiedzenia Komisji.

Posiedzenie Komisji Rozwoju Gospodarczego i Finansów

Przewodniczący Komisji postanowił zwołać  posiedzenie Komisji Rozwoju Gospodarczego i Finansów Rady Miasta Bolesławiec na dzień 26 czerwca 2018 r. (wtorek) o godz. 13.00 w Sali Rajców Ratusza.

Proponowany porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie quorum i przyjęcie porządku posiedzenia.
  2. Współpraca z Powiatem w zakresie infrastruktury.
  3. Zaopiniowanie projektów uchwał Rady Miasta.
  4. Sprawy bieżące i organizacyjne.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  5. Przyjęcie protokołu poprzedniego posiedzenia Komisji.