Porządek obrad XXVIII sesji:

1.    Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2.    Zapoznanie Rady z porządkiem obrad XXVIII sesji.
3.    Przyjęcie protokołu XXVII sesji Rady Miasta odbytej w dniu 24 sierpnia
2016 r.    
4.    Sprawozdanie z wykonania uchwał Rady Miasta Bolesławiec podjętych na XXVII sesji odbytej w dniu 24 sierpnia 2016 r.
5.    Informacje:
5.1.    Prezydenta Miasta o ważniejszych działaniach podjętych w okresie  międzysesyjnym.
5.2.    Przewodniczącego Rady Miasta o ważniejszych działaniach podjętych
w okresie międzysesyjnym.
6.    Informacja o realizacji budżetu za I półrocze 2016 r.
7.    Raport z realizacji „Programu Ochrony Środowiska dla Miasta Bolesławiec na lata 2014 – 2017 z uwzględnieniem lat 2018 – 2021” w latach 2014 – 2015.
8.    Sprawozdanie z realizacji „Strategii rozwiązywania problemów społecznych
w mieście Bolesławiec.”
9.    Informacja o opiece zdrowotnej w nowym roku szkolnym w przedszkolach, szkołach podstawowych i gimnazjach.
10.    Projekty uchwał Rady Miasta:
10.1.    w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu zlokalizowanego przy ul. J. Matejki w Bolesławcu,
10.2.    w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu zlokalizowanego w rejonie ulic: Piastów – Al. Tysiąclecia
w Bolesławcu,
10.3.    w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu zlokalizowanego w rejonie ulic: Lubańskiej – Śluzowej – Wł. Reymonta – Powstańców Warszawy w Bolesławcu (część „A”),
10.4.    w sprawie „Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Miejskiej Bolesławiec”,
10.5.    w sprawie organizacji wspólnej obsługi dla jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Bolesławiec,
10.6.    w sprawie wyboru radnych do Miejskiej Komisji Wyborczej Młodzieżowej Rady Miasta Bolesławiec,
10.7.    w sprawie zmian w budżecie miasta na 2016 r.
11.    Interpelacje, zapytania i wnioski radnych.  
12.    Sprawy organizacyjne:
12.1.    Informacje bieżące dla Rady Miasta.
13.    Odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski radnych.